Зв'язок з нами

ГРОШІ

Вартість Clubhouse підвищилася до $4 млрд після чергового раунду інвестування

Вартість Clubhouse підвищилася до $4 млрд після чергового раунду інвестування

Вартість Clubhouse підвищилася до $4 млрд після чергового раунду інвестування

Соцмережа Clubhouse провела третій раунд свого інвестування. Сума залучених коштів не розкривається, проте за підсумками раунду оцінка компанії зросла з $ 1 млрд до $ 4 млрд.

Як повідомляє Reuters, основним інвестором соцмережі стала венчурна компанія Andreessen Horowitz. Крім того, в раунді брали участь такі великі інвестори, як фонд Юрія Мільнера DST Global, американська інвестиційна компанія Tiger Global і венчурний інвестор та підприємець із Кремнієвої долини Елад Гіла.

За допомогою залучених коштів Clubhouse планує збільшити команду співробітників, розвивати діяльність за межами США, запустити нові функції для монетизації додатка.

Попередній раунд В інвестування відбувся 24 січня 2021 року. Тоді компанія залучила $100 млн, а її оцінка склала $1 млрд.

Раніше фахівці міжнародного розробника антивірусного програмного забезпечення, експерта в області кіберзахисту – компанії ESET попередили про існування трояна, який поширюється під виглядом ще не існуючої Android-версії популярної програми для аудіочатов Clubhouse і може викрадати дані для входу в різні онлайн-сервіси.

Соцмережа Clubhouse отримає версію для Android. Співзасновник Пол Девісон заявив, що соціальна мережа розробляє додаток для пристроїв Android, але ця робота займе ще кілька місяців.

Застосунок соціальні мережі Clubhouse запустило функцію прямих платежів творцям аудіочатів на платформі.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня