Зв'язок з нами

ГРОШІ

У Японії через пандемію бізнесмени стали частіше цікавитися макіяжем: хочуть бути красивими під час онлайн-зустрічей

У Японії через пандемію бізнесмени стали частіше цікавитися макіяжем: хочуть бути красивими під час онлайн-зустрічей

У Японії через пандемію бізнесмени стали частіше цікавитися макіяжем: хочуть бути красивими під час онлайн-зустрічей

З початку пандемії коронавірусу японські бізнесмени віком від 40 до 60 років почали частіше цікавитися макіяжем.

А все через бажання мати гарний вигляд під час онлайн-конференцій, повідомляє CNBC.

Так, велика японська компанія з догляду за собою Shiseido повідомила, що від початку пандемії значно зросли продажі однієї з її ліній чоловічої косметики.

У компанії пояснили, що через необхідність працювати з дому чоловіки тепер часто бачать себе під час онлайн-зустрічей, і тому вирішують, що хочуть над собою працювати.

Власник косметичного салону та перукарні для чоловіків Такумі Тедзука розповідає, що з початку пандемії його клієнтська база значно розширилася.

«Раніше більшість наших клієнтів були чоловіками віком до 30 років, але завдяки віддаленій роботі у нас тепер з’явилося більше бізнесменів», — зазначив Тедзука.

Він також вважає, що така тенденція пов’язана з тим, що бізнесмени, які працюють із дому, тепер частіше бачать свої обличчя під час онлайн-зустрічей.

Крім того, у 2020 році одна із найстаріших косметологічних компаній у Японії Shiseido випустила жіночі фільтри макіяжу для онлайн-зустрічей. Після цього в соціальних мережах компанії почали з’являтися коментарі чоловіків, які хотіли такі фільтри для себе.

Водночас бренд Shiseido під назвою Uno вирішив розширити цільову аудиторію своєї косметики для старших чоловіків. Помічник бренд-менеджера Uno Йошиюкі Мацуо сказав, що навіть в умовах пандемії продажі його бренду значно зростають: «Я думаю, що коронавірус створив певний стан, який спонукає бізнесменів бути усвідомленішими щодо стану своєї шкіри».

Читайте також:

У Харкові поліцейські викрили 11-річного школяра, який неодноразово зривав сеанси дистанційного навчання.

У США пластичний хірург Скотт Грін із Сакраменто приєднався до судового засідання в Zoom, коли оперував пацієнта.

Компанія Zoom Video Communications з 31 березня відкликала у своїх партнерів дозвіл продавати ліцензії російському держсектору. Причини обмежень не повідомляються, але швидше за все, мова йде про довгострокову перспективу дії заборони.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня