Зв'язок з нами

ГРОШІ

Соцмережа Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse, але зараз домовленості на паузі

Соцмережа Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse, але зараз домовленості на паузі

Соцмережа Twitter вела переговори про купівлю Clubhouse, але зараз домовленості на паузі

Компанія Twitter Inc. в останні місяці вела переговори з Clubhouse про купівлю соціальної мережі.

Під час переговорів вартість останньої оцінювали приблизно у чотири мільярди доларів, повідомляє Bloomberg із посиланням на джерела.

Видання вказує, що зараз переговори не ведуть, і поки не зрозуміло, чому обговорення можливої ​​угоди зупинилося. Twitter відмовився коментувати ці дані, в Clubhouse виданню не відповіли на запит.

Напередодні, 6 квітня, Bloomberg із посиланням на джерела повідомляв, що Clubhouse веде переговори про залучення коштів, причому про які суми йшлося і хто міг би виступити інвестором, не повідомлялося. Мовляв, після того, як переговори з Twitter не змогли продовжити, Clubhouse почав вивчати, чи є їм сенс залучати фінансування.

Що відомо про додаток Clubhouse?

Він дає можливість спілкуватися користувачам у режимі аудіобесід. Цей проєкт існує вже майже рік — із березня 2020-го. Його розробники — колишні співробітники Google Пол Девісон та Роган Сет. Вони хотіли створити соцмережу, де можна «ставити питання, дебатувати, навчатися та дискутувати на тисячі різноманітних тем». Вони ж і розіслали перші 5 тисяч «інвайтів» до Clubhouse.

Перші селебрітіз прийшли туди влітку: можна було долучитися до бесід, наприклад, із телеведучою Опрою Вінфрі чи співаком й актором Джаредом Лето.

Але непорівнянний бум спричинив очільник SpaceX і Tesla Ілон Маск. Після того, як у Twitter із 46 мільйонами фоловерів він наприкінці січня анонсував свій «візит» на платформу, за лічені дні кількість користувачів Clubhouse зросла приблизно на мільйон.

Доступна соцмережа лише на iOS, зареєструватися у Clubhouse можна лише за запрошенням вже наявного користувача. Станом на березень до соцмережі доєдналися 8 млн людей.

Нещодавно стало відомо, що застосунок соціальної мережі Clubhouse запустив функцію прямих платежів творцям аудіочатів на платформі.

Читайте також:

У березні повідомлялося, що Twitter запустив бета-тестування Android сервісу для голосового спілкування, аналога Clubhouse.

Пізніше компанія Twitter показала, як виглядатиме його сервіс групових голосових чатів, що дістав назву Spaces.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня