Зв'язок з нами

ГРОШІ

Слідча комісія заслухає пояснення глави «Укрзалізниці» щодо критичного стану компанії

Слідча комісія заслухає пояснення глави «Укрзалізниці» щодо критичного стану компанії

Слідча комісія заслухає пояснення глави «Укрзалізниці» щодо критичного стану компанії

Тимчасова слідча комісія на засіданні 18 березня планує заслухати главу «Укрзалізниці» Володимира Жмака щодо критичного стану держкомпанії.

«У нас було одне засідання, на якому ми заслуховували міністра інфраструктури Владислава Криклія і голову наглядової ради, ні у Жмака, ні у кого-небудь іншого ми в той день пояснення не відбирали, а планували це зробити в наступний четвер, 18 березня. У нас заплановано засідання, куди ми запросили Жмака й інших осіб», – повідомив народний депутат від групи «Довіра», член Тимчасової слідчої комісії.

Нагадаємо, у 2020 році «Укрзалізниця» не виконала фінансовий план на 25 млрд грн (чверть запланованого) та скоротила тарифи на вантажні перевезення, які є ключовим джерелом доходу.

11 березня директор з комерційної роботи та логістики «Укрзалізниці» Іраклі Езугбая  (який відповідав і за вантажні перевезення) вирішив піти у відставку. Він незадоволений повільним реформуванням підприємства і цькуванням керівництва УЗ.

Нагадаємо, Тимчасова слідча комісія з розслідування ситуації в «Укрзалізниці» була створена в кінці січня 2021 року.  ТСК буде розслідувати діяльність керівництва «Укрзалізниці» з 2017 до 2020 року. Воно на думку нардепів довело підприємство до катастрофи.

ТСК на минулому засіданні доручила наглядовій раді УЗ, міністру інфраструктури Владиславу Криклію та прем’єру Денису Шмигаль оцінити компетентність нинішнього правління держкомпанії.

Сам керівник Укрзалізниці підтримав створення ТСК однак висловив обурення її останнім рішенням. Жмак заявив, що ТСК не прийняла до уваги обґрунтування необхідності її створення  – різке погіршення показників виробничої діяльності УЗ з 2017 по 2020 рік, а також невдоволений, що на засідання не запросили членів правління.

«Результати діяльності діючого правління не досліджувалися від слова «взагалі», а нам є, що сказати: і про ліквідацію дефіциту тяги, і про зменшення обороту вагонів, і про стосунки з ринком, який, нарешті, задоволений співпрацею з УЗ, і про багато іншого. Сподіваюся, що поширена Головою ТСК інформація – просте непорозуміння і разом із членами ТСК ми співпрацюватимемо над тим, щоб зрозуміти першопричини «крутого піке» УЗ з 2017 по 2020 роки», – зазначив Жмак.

Народний депутат Костянтин Бондарєв заявив, що наглядова рада «Укрзалізниці» не має професійного рівня для управління компанією.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня