Зв'язок з нами

ГРОШІ

НАБУ та СБУ оголосили підозру в справі про передачу нафтопроводу структурам Медведчука

НАБУ та СБУ оголосили підозру в справі про передачу нафтопроводу структурам Медведчука

НАБУ та СБУ оголосили підозру в справі про передачу нафтопроводу структурам Медведчука

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) і Служба безпеки України (СБУ) оголосили підозру у справі про передачу нафтопроводу структурам нардепа від «Опозиційної платформи – За життя» (ОПЗЖ) Віктора Медведчука.

Підозру оголосили експерту, який був задіяний у схемі, повідомляє РБК-Україна.

За словами джерела видання, йдеться про ділянку нафтопроводу «Самара – Західний напрямок», право власності на який належить компанії «ПрикарпатЗахідтранс». У схемі брали участь посадові особи цієї фірми, а також українські і російські чиновники.

«Кінцевий бенефіціар схеми – Медведчук», – зазначило джерело.

На сайті СБУ уточнюється, що підозру оголосили експерту, яка сприяла виведенню нафтопроводу з державної власності. За даними слідства, вона сприяла реалізації схеми, організаторами якої були посадові особи «ПрикарпатЗападтрансу».

Також в СБУ зазначають, що справа про право власності на ділянку державної частини магістрального нафтопродуктопроводу кілька років розглядалася у суді. Завдяки висновкам експерта, суд переглянув рішення на користь комерційної структури.

Сьогодні фігурантці повідомили про підозру у зловживанні повноваженнями експерта та подання завідомо неправдивого висновку до суду. НАБУ уточнює, що фігурантка справи – колишня заступниця директора «УкрДІАП».

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення РНБО, яким на 5 років запроваджуються санкції щодо народного депутата фракції «Опозиційна платформа – За Життя» Тараса Козака, а також 8 юридичних компаній, низці з яких належать телеканали 112 Україна, ZIK та NewsOne.

Мовлення телеканалів було припинене в цифровому мультиплексі і кабельних мережах у ніч на 3 лютого. Однак вони продовжують мовлення на платформі YouTube. Мінкульт звернеться до YouTube з проханням закрити сторінки 112, ZIK і NewsOne.

Видання «Українська правда» з посиланням на джерела в РНБО та СБУ повідомило, що телеканали фінансує компанія «Торговый дом «Донские угли»», яка діє на тимчасово окупованих територіях Луганської області.

Верховний Суд України відхилив позови громадян, які оскаржують указ президента про накладення санкцій щодо телеканалів.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня