Зв'язок з нами

ГРОШІ

Чорношкірий медіамагнат подав позов проти McDonald’s на $10 мільярдів

Чорношкірий медіамагнат подав позов проти McDonald’s на $10 мільярдів

Чорношкірий медіамагнат подав позов проти McDonald’s на $10 мільярдів

Дві компанії медіамагната Байрона Аллена звинуватили компанію McDonald’s у дискримінації медіакомпаній, що належать чорношкірим. Вони подали проти компанії судовий позов, вимагаючи відшкодувати збиток у розмірі $10 мільярдів.

Як пише The Wall Street Journal, у позові, поданому від імені розважальної медіакомпанії Entertainment Studios Networks і мовної компанії Weather Group, стверджується, що McDonald’s відмовляється розміщувати рекламу в мережах позивачів «за расовою ознакою». У 2019 році, підкреслюють компанії Аллена, корпорація витратила на рекламу в США $1,6 мільярда доларів, і тільки менше $5 мільйонів з них (0,31%), отримали телеканали, які належать чорношкірим.

Позивачі також зазначають, що з часу заснування Entertainment Studios Networks у 2009 році McDonald’s жодного разу не розмістив рекламу в її мережах – в той час як у аналогічних мережах, що належать білим підприємцям, така реклама була.

Як відзначає WSJ, позов проти McDonald’s – частина кампанії, яку Байрон Аллен проводить з метою змусити корпорації витрачати більше грошей на рекламу в медіа, що належать чорношкірим. Раніше він закликав рекламодавців виділяти на це не менше 2% бюджетів, але пізніше поставив мету домогтися 5%.

Наприкінці березня Аллен звинуватив в ігноруванні медіа, що належать чорношкірим, найбільшого автовиробника США – General Motors: у його відкритому листі гендиректору компанії говорилося, що вона розміщує таким чином лише 0,5% своєї реклами, в той час як «афроамериканці складають близько 14% населення Америки і витрачають мільярди, купуючи ваші автомобілі». Після цього GM пообіцяла виділити 4% на рекламу в медіа, що належать чорношкірим, вже у 2021 році, а до 2025 року довести цей рівень до 8%.

Компанія McDonald’s у відповідь на позов компаній Аллена заявила, що до 2024 року збільшить частку реклами в медіа, що належать чорношкірим, з двох до п’яти відсотків. Крім цього, корпорація буде більше рекламуватися і в медіа, власниками яких є жінки, вихідці з Азії та Латинської Америки і представники ЛГБТ-спільноти – сумарна частка на рекламу у представників цих груп зросте з чотирьох до десяти відсотків.

Як повідомлялося, McDonald’s вирішив платити за співбесіди по $50, оскільки навіть акція з оплатою за співбесіду не особливо допомагає залучити до компанії працівників.

Також вперше за п’ять років McDonald’s змінить дизайн упаковок для бургерів, снеків і напоїв.

Тим часом понад 50 колишніх власників McDonald’s подали на корпорацію до суду. Позивачі звинувачують фастфуд у расовій дискримінації і вимагають сплатити до $1 мільярда в якості відшкодування збитку.

Джерело

Натисніть щоб коментувати

Залишити Коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Головні новини тижня